Saturday, October 2, 2010

2/10/2010

hari ni kami semua pegi gunung lang..tp plan ktorg nk g cmeron tp xjd hmm myb ad la hikmah 2..kte bkn tau pn kan..(:..di kesempatan ni jgk wahh ayt haha aku nk pesan kt semua bdk umah aku..korg da abes sem nti jgn la lpekan aku kt sni tw:( da la aku sorg2 nti dkt spe lg aku nk mgadu aku mrh,sedih,sakit,xde org nk tlg aku bwt kje ajr aku bwt 2 bwt ni aku da xde spe lg tw..bell,emi,mija,kak azi : lpas ni xde da kte nk lpak skali,glak2 lg da xde kan..bell,kak fina kte da xbole nk mnari lg kan..nia : 1st time ko dtg kt blik aku dduk ats ktil pasto borak2.. wani : ble lg aku dpt gduh dgn ko ek,ko da la salu tmbok aku tp aku y slalu mglah..mina : ble plk kte nk g mkn sme2..qat : nti mlm2 aku nk tdo da xde org nk jge aku tman aku slalu klau ad ko msti ko org y plg last tdo..hmm korg..!!lpas ni da xde semua 2 bg aku..ni semua ad pn hnye utk beberapa bulan je lpas tu korg akn bwk diri msing2..ble kte nk jmpe blik?klau korg semua ad msa dtg2 la tgk aku kt sni ek:( kte g kua rmai2,lpak2 mkn mnum..karok..boling..jgn lpe aku tw:(



awak!!mari kite nyanyi brsama:)


(:
bell!!kaw gedix!!naha!!kaw jgn nk over sgt lah!..(:
ayie,mija,kak azi,bell,naha,fiq!!!!
awak!!tgk..sy tgi bukan(:
akak!!!bell!!!(:
msti nti sy rndukan awk semua kan3
hey awk bdua..nti awk bdua da abes sem jgn lpekan sy kt sni tw:(
msti awk nk ckap y awk syg sy kan haha(:
dri blakang pn awk nk snap jgk ke ahmad fitri bin abdul rahman oiii..
awak kak azi kte 2 da mcm makcik2 kan haha..makcik pn makcik la kan kak..apada hal
bell n fiq y gile haha
kak azi say : eh no cmera ok tp kami say : yes2 (:

kami smua ok(:

2 comments:

  1. waaaaa...
    sedihnya..
    jgn ckp camtu naha,,
    ktorg xkn lupakan ko..
    nant klau rindu2 kta ley 3g kn..
    hihih..
    klau nk maen binggo,,contact semua dak uma suh on9 skype..
    :)
    syg ko naha!

    ReplyDelete
  2. ala..hnset aku xde 3g..korg msti xde mse da nk skype2 msti korg bz kan3..:(
    sorg da aku nti..
    syg ko jgk!!(:

    ReplyDelete