Wednesday, October 13, 2010

di hari persandingan aku

10.10.2010 inilah trikh keramat y aku pye akak daaa..dikawenkan huh!ayt sguh xbole belah..fuh!mmg pdt gile org,xmng tgn mak abah aku..aku igtkan org xde la rmai sgt sbb nk tgk CT dtg dewan lpis coz sppu dye kwen jgk tp rupenye tmpt aku jgk paling rmai org pd diorg haha agk blagak sket hmm ni myb rzeki family aku kot..smpaikan mkanan pn xckup pning bpak aku d buatnye haa bru tw...tp dlm fening2 dye 2 sempat lg dye karoke bkn 1 lgu tp byk wahh2 kau bpak..:D tp syukur la smuanye bjalan lancar tp xlpe juge kite sebagai org islam marilah kite same2 sedekahkan al fatihah kpd mangsa xcdent bus y teramat lah menyayat hati wah2.. al fatihah........moga2 roh mereka dicucuri rahmat.huh!mmbuatkan aku xsaba rasenye nk kwen haha to my mom n my dad : cian abah n mak kan xde bgmbar dgn akak xpe nti kwen adik kte bgambar skali ye :)

with my adiks
y ni je la satu2 nye aku dpt bgambar dgn kau!..
ape ntah si pengantin dgn si pengapit 2 pandang..y pengapit ni mke nk xnk syum je!:)
time ni ujan turun hnye brapa titik saje..ujan rahmat kot:)
sppu y gile

2 comments: